środa, 7 listopada 2012

cynamonowo.

Blog miał być z założenia blogiem kulinarnym, ale od dawna marzyłam o blogu wnętrzarskim. Postanowiłam połączyć kilka swoich pasji w jednym blogu.

Kawa z cynamonem i mlekiem od kilku dni jest moim hitem. Cisza, książka i spokój to jest to, czego od dłuższego czasu potrzebowałam. Każda z nas potrzebuje pobyć czasem sama ze sobą, posłuchać swoich myśli. Mnie pomaga w  tym właśnie książka i cynamon, zapach dzieciństwa, który kojarzy się z ciepłem domowego ogniska i bezpieczeństwem.

Chciałabym Wam dzisiaj przedstawić migawki z mojego salonu. To jeszcze nie to, co chciałabym osiągnąć ale myślę, że jestem na dobrej drodze.












Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Widzę , że się udało z listą ... brawo. Dla mnie ze zdjęciami niestety nie udało się , ponieważ nie mam programu odpowiedniego. A u Ciebie znowu ładnie i serduszka dołożyłaś. Jaka mała dzidzia na zdjęciu, słodka. A kwiatek to skrzydłokwiat, uwielbiam je, mało wymagające a pięknie rosną i kwitną. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idealny kwiat na początek;)
      Zdjęcia możesz nawet w paincie podpisywać:)

      Usuń

  2. zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)