piątek, 4 stycznia 2013

szybkie serniczki na zimno

Mało mam dzisiaj czasu, a chciałam zrobić moim domownikom jakąś pyszną niespodziankę. Ku mojemu zdziwieniu znalazłam w mojej mini spiżarce "szybki" sernik na zimno i galaretkę. Sese, jak tu nie wykorzystać tego, skoro moje dzieciaki wszystko oddałyby za sernik z galaretką;)



Składniki:
gotowy "sernik na zimno" Dra. Oetker'a
galaretka owoce leśne.
400ml wody
500ml mleka 3.2%






Wodę zagotować, wsypać do niej galaretkę, mieszać aż się rozpuści. Ostudzić i dać do lodówki do momentu, aż zacznie tężeć. Do garnka wlać zimne mleko, wsypać "sernik" i mieszać na najszybszych obrotach ok 5 min.  Foremki ( ja użyłam sylikonowej foremki do muffin), w których zamierzamy zrobić serniczki wyłożyć folią aluminiową i nakładać do 3/4 sernik. Włożyć do lodówki, aby stężało, później wyłożyć galaretkę i znów włożyć do lodówki, aby stężało.
Przed podaniem wyciągnąć z foremek. Gotowe można podać z kleksem bitej śmietany:)







Smacznego:)

3 komentarze:

  1. ale bym wciągła! chyba się przejdę do sklepu po składniki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne takie małe... Takie słodkie porcyjki dla każdego, super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)